Известие

Collapse
No announcement yet.

нестабилни обороти на празен ход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    и пир мен го има,дразнещо е но маи лека при секои е разли4ен.а тази баня колко пари е?и къде го правят.мерси предварително.

    Comment


    • #47
      Ми на мен ми го правиха в сервиза дето си ми гледат колицата. 4-5 часа отнема минимум. Паричките не мога да кажа точно, щото и други работи ми правиха и плащах общо, ма е тънко, нема страшно. Е то си е до хората де...
      Нема се плашиш, въобще не е скъпо.
      ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
      ПЛОВДИВ

      Comment


      • #48
        Аз нямах колебания в оборотите, но при рязко спиране (когато някой те засече и чак гасиш колата), падаха на нула и после няма палене. После почна при всяко по-рязко спиране да падат оборотите на 500 и даже алко под тях. Вчера почистих дроселовата клапа с кореселин (все едно не съм карал колата с бензин, а с въглища), няма такава мизерия (застопорих педала на газта добре, за да е в отворено положение), а също и МПХто - пръсках го с ВД40 (почти един спрей), но не мога да кажа, че го чисти чак, по-скоро смазва. Сега оборотите са си ОК. При рязко спиране, оборотите даже леко се вдигат и после постепенно се оспокояват (вдигането е до към 1100-1200 и падат на 800-850). При движение и на място няма колебания. Ще видим докога.
        Last edited by dido76bg; d.m.y г., 12:16.
        Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

        Comment


        • #49
          А дросела на място ли се почиства или трябва да се демонтира?
          sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

          Comment


          • #50
            dido76bg Аз нямах колебания в оборотите, но при рязко спиране (когато някой те засече и чак гасиш колата), падаха на нула и после няма палене. После почна при всяко по-рязко спиране да падат оборотите на 500 и даже алко под тях.

            Е как бе, колега, оборотите на 0??? Или под 500??? То стрелката на оборотомера си е ограничена фабрично на 500. Даже при изгасен двигател оборотите ти ще показват 500.
            Last edited by hollyman_R; d.m.y г., 16:55.
            ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
            ПЛОВДИВ

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
              dido76bg Аз нямах колебания в оборотите, но при рязко спиране (когато някой те засече и чак гасиш колата), падаха на нула и после няма палене. После почна при всяко по-рязко спиране да падат оборотите на 500 и даже алко под тях.

              Е как бе, колега, оборотите на 0??? Или под 500??? То стрелката на оборотомера си е ограничена фабрично на 500. Даже при изгасен двигател оборотите ти ще показват 0.
              33-ката ги праише същите магарии.При рязко спиране й падат до нула и се вдигат сами,като имате предвид че не е гасена.По едно време даже пък й играеха 0~1000,0~900 .Беше ми смешно как запалена кола на обортомера й показва 0.Ама най-интересното беше ,че с калпав акумулатор ми ги правеше тия номера и на мен и на бащата,а пък с нов нямаше никакъв проблем , вий кажете за к`во е така?

              Comment


              • #52
                Дросела, не съм го свалял, понеже има гарнигура, а беше събота следобяд и ме беше страх да го свалям. Иначе под вариатора също има гарнитура. Иначе смо застопорих педала на газта и го излъсках докъдето стигнах. Засега тестовете със газ-спирачка са перфектни.
                Иначе оборотите падат на 0. Дано не ви се случе да го видите и да чуете как се мъчи на 1 милимунда от 1 цилиндър и умира....
                Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

                Comment


                • #53
                  за колко време може да се замърси дроселовата клапа щото един майстор ми каза че я е чистил преди 7-8мес. когато бях в бокса
                  Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                  ех.. Малкото КуВе
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                    за колко време може да се замърси дроселовата клапа щото един майстор ми каза че я е чистил преди 7-8мес. когато бях в бокса
                    ако не ти е взел пари за тая работа, да знаеш че те лъже
                    точка

                    Comment


                    • #55
                      нещо почвам и аз така да си мисля
                      Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                      ех.. Малкото КуВе
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        ами и моя ми бяха казали, че са го чистили, но...
                        лесно се разкачат маркучите и можете сами да проверите. почиства се също лесно... парцали, кореселин и уред с който да си застопорите педала на газта...
                        ... сега пали от раз...
                        Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

                        Comment


                        • #57
                          Такааа... След като почетох в тая тема, решх да мина към действия. Ето ви малко описание и снимки как стават нещата.

                          Необходими матряли: спрей за чистене на карбуратори, ВД40, некои попиващи материали (салфетки, тоалетна хартия, памук, на който квото му хареса... )
                          Първо си намерих МПХ 2-ра ръка. Да, ама се оказа позапецнало, ма тва го разбрах впослествие.

                          Нямам снимка на самото МПХ, но мисля вече всички знаете къде се намира - над дроселната клапа. Захванато е с 2 болта, които се развиват с "еврейска звезда". Трябва да се внимава, щото между моторчето и алум. основа има ена крехка гарнитурка (на първата снимка).
                          За да стигна до дроселната клапа аз лично свалих само дебитомера и после маркуча между него и дросела, но може и да се свали направо от въздушния филтър. Имайте предвид, че маркуча до дросела има разклонение към маслени пари от главата и трябва да се откачи и оттам.
                          След това застъпвате газта примерно с една отверка между педала и пластмасовото барче
                          Как изглежда всичко разкачено може да видите на втората снимка.
                          Следва яко пръскане с карбураторния спрей, докато изтече сичката гряз изотвътре. Може да се ползват подръчни материали за доизчистване на гадостите в кухините вътре в моторчето и отворите на дросела. Само требе да се внимава МНОГО да не хартиса некой памук по дупките.
                          След като подсушите к'вото (ако) е останало от карбураторния спрей в моторчето, пръсвате малко ВД40, за да се движи клапата му свободно.
                          (Забележка : ако не се движи свободно - лошо, явно е клеясало и му требе раздвижване. Процедурата не съм я правил, но мисля, че във Visa-та имаше режим на раздвижване на МПХ )
                          Как изглежда чистенето на маторя (както и цвета на това, което излиза от него ) може да видите на последната снимка.

                          Сглабяне - в обратния ред. При мен (както може да забележите) се наеа гарнитурката, та се наложи леко подлепване към моторчето за да застане в старата позиция.

                          Резултати (поне при мен) - малко по-гладка работа на двг. при празен ход, както и липса на гадното придърпване при пуснат педал на газта на скорост.

                          Засега - толкоз, аре наздраве...
                          Attached Files

                          AR 145 QV '97

                          Comment


                          • #58
                            Е, радостта от добрата работа на празен ход след ултразвуковата баня трая точно 1 месец(( Днес пак полудяха оборотите. Няколко пъти като спирам /забелязах, че се получава повечето пъти след яко настъпване на газта/ оборотите ми 4-5 пъти играят от 1400 до 600. След това се успокояват на 850, ама...
                            И ся пак майстори, сервизи, глупости...
                            Боже, колко мъка има по тези `талянски коли, Боже...
                            Айде вече да им забраниш да правят мотори за автомобили, само купета ако може...
                            ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                            ПЛОВДИВ

                            Comment


                            • #59
                              ами пробвай както каза колегата горе да я топнеш в керосинова баня тогава.
                              точка

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
                                Е, радостта от добрата работа на празен ход след ултразвуковата баня трая точно 1 месец(( Днес пак полудяха оборотите. Няколко пъти като спирам /забелязах, че се получава повечето пъти след яко настъпване на газта/ оборотите ми 4-5 пъти играят от 1400 до 600. След това се успокояват на 850, ама...
                                И ся пак майстори, сервизи, глупости...
                                Боже, колко мъка има по тези `талянски коли, Боже...
                                Айде вече да им забраниш да правят мотори за автомобили, само купета ако може...
                                А МПХ-то чисти ли го,ако не си изчисти го,ако си-пак
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X